امنیتی نرم افزار تلفن همراه: خطرات و مسئولیت های
Customer Relationship Management (CRM)
Software

ادغام CRM و ERP و تفاوت های آنها فراتر از ارتباط با مشتری: شناخت، تحلیل و واکنش به الگوهای رفتاری مشتری راهنمای راه اندازی برای انتخاب بهترین نرم افزار فروش CRM vs CEM مشتریان‌ را بشناسید با استفاده از ابزار CRM، بهتر ارتباط برقرار کنید تا بهتر بفروشید تسهيم چشم‌انداز؛ ابزاری مهم در توسعه مهارت رهبری سازمان آیا به نرم افزار CRM نیاز دارید؟ سندروم بیهوده‌گذرانی در کادر فروش و روش‌های مقابله با آن نمونه ساده یک گردش کار Negative Customer Experience Web application software packages - SaaS New customer churn is endemic to finance institutions Call centers and Voice of Customer منافع استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان در مراکز تماس مخل طراحی CX نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مشاوره CRM


امنیتی نرم افزار تلفن همراه: خطرات و مسئولیت های
بسیاری از کارشناسان می گویند دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و قرص PC را جایگزین خواهد شد. برخی فکر می کنم این چند ماه را; دیگران می گویند چند سال. من استدلال می کنند که دو اردوگاه در اشتباه هستند: معتقدم آن است اتفاق افتاد.

"ولی صبر کنید، ایتان! مردم هنوز هم با استفاده از لپ تاپ خود را--آنها آنها را در دفتر خود برای انجام مشق شب استفاده کنید و شما احتمالا یکی را برای نوشتن این پست وبلاگ استفاده شود. " این درست است. مانند بسیاری دیگر, هنوز هم لپ تاپ من برای کار نوشتن مقالات و یا پست های وبلاگ ایجاد استفاده کنم اما من استفاده از آن بسیار کمتر از من فقط یک سال پیش.

گوشی های هوشمند در واقع بسیاری از من محصولات دیگر، نه فقط کامپیوتر جایگزین. این شد دوربین, MP3 پلیر, کنسول بازی قابل حمل, روزنامه و برای برخی از, آن را حتی جایگزین های تلویزیون. به همین دلیل ایده همراه اول پذیرفته شد به راحتی در صنعت و چرا همه سرمایه گذاری در ساخت برنامه های موبایل برای کسب و کار خود است.

هنگامی که شما نرم افزار نصب شده در تلفن مصرف کننده و یا کارمند خود را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا app خود را متمرکز بر اجتماعی, مالی, تجارت الکترونیکی و یا حتی مراقبت های بهداشتی آن شما قدرت زیادی می دهد. آنها آن را هنگامی که شما فشار یک پیام، بررسی؛ بسیاری حتی آن در عرض چند دقیقه انجام خواهد داد. آنها کسب و کار خود همه جا را.
همراه با قدرت بزرگ مسئولیت بزرگ

اگر چیزی می توانید مطمئن باشید از در این صنعت وجود دارد، آن که موفق تر کنید و بیشتر مردم استفاده از نرم افزار خود را، cybercriminals بیشتر سعی خواهد کرد برای حمله به آن است. هنگامی که برنامه خود را به خطر بیافتد می شود، کسب و کار شما نهفته می catastrophically. با توجه به "2015 هزینه از داده نقض مطالعه" از موسسه Ponemon، متوسط هزینه سازمانی نقض دادهها در سال 2015 3.8 میلیون دلار بود.

اگر نقض داده ها به اندازه کافی بد نیست، یکی دیگر از سناریو های ترسناک به اشتراک بگذارید: آسیب پذیری در برنامه شما می توانید در واقع معرفی خطر اضافی به حریم خصوصی کاربران خود را. این آسیب پذیری های بالقوه ممکن است حمله مخرب را به استفاده از مجوز با توجه به درخواست شما برای دسترسی به دیگر مناطق تلفن اجازه می دهد. می توان تنها تصور آسیب اعتباری است که می تواند کسب و کار رنج می برند اگر اطلاعات خصوصی کاربران و عکس از گوشی های خود را از طریق نرم افزار عیب بیرون درز.
وحشی غرب امنیت تلفن همراه نرم افزار

شما به معنای واقعی کلمه قرار بخشی از کسب و کار شما در دست مصرف کنندگان خود را هنگامی که درخواست شما را از طریق فروشگاه های نرم افزار توزیع. شما هر کس برای دسترسی به کسب و کار شما اجازه داده اند. این همان است که کسب و کار خود را از طریق وب سایت شرکت خود را در معرض زیرا که در یک محیط متمرکز و قابل اعتماد از اشخاص غیر مجاز محافظت شده ذخیره شده است.

این دوره جدید اجازه می دهد تا cybercriminals به راحتی به کد برنامه خود و تجزیه و تحلیل آن برای پیدا کردن آسیب پذیری و کار خود را بسیار ساده تر ساخت و افزایش خطر برای سازمان شما. در واقع با توجه به گزارش "دولت 2016 امنیت نرم افزار"، 90 درصد از 126 برنامه آزمایش دو آسیب پذیری بحرانی امنیتی بود. این آمار وحشتناکی است که ضرورت امنیت نرم افزار تلفن همراه نشان می دهد است.

This is a good translationThis is a bad translation.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : Omid تاریخ : چهار شنبه 5 اسفند 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به Customer Relationship Management (CRM) مي باشد.